Врз основа на член 11, член 30, член 48 и член 49 од Законот за административни службеници („Службен весник на Република Македонија“ бр. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 и 11/18 и „Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 275/19, 14/20, 215/21 и 99/22) и Правилник за формата и содржината на интерниот оглас, начинот на спроведување на административна селекција и интервјуто како и начинот на нивното бодирање и максималниот број на бодови од постапката на селекција, во зависност од категоријата на работното место за кое е објавен интерниот оглас („Службен весник на Република Македонија“ бр.11/15 и бр.35/18), а согласно Правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.01-868/1 од 27.04.2016 година), Правилник за изменување и дополнување на на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.01-2069/1 од 22.11.2017 година), Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.01-898/1 од 04.04.2018 година), Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.01-1336/1 од 04.06.2018 година), Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.04-1680/1 од 18.07.2018), Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.04-2377/1 од 08.11.2018 година), Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.01-1018/1 од 07.04.2021 година), Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр.01-1273/1 од 03.06.2022 година),Правилник за изменување и дополнување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр. 01-1158/1 од 08.06.2023 година), Правилник за изменување на правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на општина Кочани (бр. 01-2301/1 од 27.12.2023 година) и Правилник за изменување на Правилникот за систематизација на работните места во општинската администрација на Општина Кочани (бр. 01-1019/1 од 17.06.2024 година) Општина Кочани објавува

 

И Н Т Е Р Е Н   О Г Л А С   БР.02/2024

за унапредување на 5 административни службеници во

Општинската администрација на Општина Кочани

Општина Кочани, објавува Интерен оглас за унапредување на 5 (пет) административни службеници, за работно место:

 

  • Советник за буџетска координација во Одделение за буџетска координација, Сектор за финансиски прашања, шифра УПР 01 01 В01 000 – 1 извршител, на неопределено работно време кој ќе ги врши работните задачи за определеното работно место, со нето плата 36.963,оо денари;

 

Општите услови утврдени со Законот за административни службеници, друг посебен закон или колективен договор кои треба да ги исполнуваат кандидатите за административни службеници се:

  • да е државјанин на Република Македонија,
  • активно да го користи македонскиот јазик,
  • да е полнолетен,
  • да има општа здравствена способност за работното место и
  • со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Општествени науки: Економија и бизнис или други општествени науки – Организациски науки и управување (менаџмент)

– најмалку три години работно искуство во струката

 

Потребни општи работни комепетенции на напредно ниво:

– учење и развој;

– комуникација;

– остварување резултати;

– работење со други/тимска работа;
– стратешка свест;

– ориентираност кон странките/засегнати страни;

– раководење и

– финансиско управување

 

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење

– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)

 

Распоред на работно време

–   Работни денови: понеделник-петок

–   Работни часови неделно: 40

–   Работно време: од 07:30 до 15:30

 

  • Советник за административни управни работи од областа на уредувањето на градежно земјиште во Одделение за спроведување на постапка за располагање со градежно земјиште, Сектор за располагање со градежно земјиште, шифра УПР 01 01 В01 000 – 1 извршител, на неопределено работно време кој ќе ги врши работните задачи за определеното работно место, со нето плата 36.963,оо денари;

 

Општите услови утврдени со Законот за административни службеници, друг посебен закон или колективен договор кои треба да ги исполнуваат кандидатите за административни службеници се:

  • да е државјанин на Република Македонија,
  • активно да го користи македонскиот јазик,
  • да е полнолетен,
  • да има општа здравствена способност за работното место и
  • со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

 

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Општествени науки: Право или Јавна управа и администрација

– најмалку три години работно искуство во струката

Потребни општи работни комепетенции на напредно ниво:

– учење и развој;

– комуникација;

– остварување резултати;

– работење со други/тимска работа;
– стратешка свест;

– ориентираност кон странките/засегнати страни;

– раководење и

– финансиско управување

 

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење

– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)

 

Распоред на работно време

–   Работни денови: понеделник-петок

–   Работни часови неделно: 40

–   Работно време: од 07:30 до 15:30

 

  • Советник за уредување на градежно земјиште во Одделение за уредување на градежно земјиште, Сектор за уредување и располагање со градежно земјиште, шифра УПР 01 01 В01 000 – 1 извршител, на неопределено работно време кој ќе ги врши работните задачи за определеното работно место, со нето плата 36.963,оо денари;

 

Општите услови утврдени со Законот за административни службеници, друг посебен закон или колективен договор кои треба да ги исполнуваат кандидатите за административни службеници се:

  • да е државјанин на Република Македонија,
  • активно да го користи македонскиот јазик,
  • да е полнолетен,
  • да има општа здравствена способност за работното место и
  • со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

 

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Архитектура, урбанизам и планирање или Градежништво и водостопанство

– најмалку три години работно искуство во струката

 

Потребни општи работни комепетенции на напредно ниво:

– учење и развој;

– комуникација;

– остварување резултати;

– работење со други/тимска работа;
– стратешка свест;

– ориентираност кон странките/засегнати страни;

– раководење и

– финансиско управување

 

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење

– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

–   Работни денови: понеделник-петок

–   Работни часови неделно: 40

–   Работно време: од 07:30 до 15:30

 

  • Советник за утврдување и наплата на данок на промет на недвижности и данок на наследство и подарок во Одделение за даноци такси и надоместоци, Сектор за финансиски прашања, шифра УПР 01 01 В01 000 – 1 извршител, на неопределено работно време кој ќе ги врши работните задачи за определеното работно место, со нето плата 36.963,оо денари;

 

Општите услови утврдени со Законот за административни службеници, друг посебен закон или колективен договор кои треба да ги исполнуваат кандидатите за административни службеници се:

  • да е државјанин на Република Македонија,
  • активно да го користи македонскиот јазик,
  • да е полнолетен,
  • да има општа здравствена способност за работното место и
  • со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

 

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, Високо образование

– најмалку три години работно искуство во струката

 

Потребни општи работни комепетенции на напредно ниво:

– учење и развој;

– комуникација;

– остварување резултати;

– работење со други/тимска работа;
– стратешка свест;

– ориентираност кон странките/засегнати страни;

– раководење и

– финансиско управување

 

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење

– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)

 

Распоред на работно време

–   Работни денови: понеделник-петок

–   Работни часови неделно: 40

–   Работно време: од 07:30 до 15:30

 

  • Едношалтерски службеник за потребите на Секторот за финансиски прашања во Одделение за сметководство и плаќање, Сектор за финансиски прашања, шифра УПР 01 01 Г01 000 – 1 извршител, на неопределено работно време кој ќе ги врши работните задачи за определеното работно место, со нето плата 26.177,оо денари;

 

Општите услови утврдени со Законот за административни службеници, друг посебен закон или колективен договор кои треба да ги исполнуваат кандидатите за административни службеници се:

  • да е државјанин на Република Македонија,
  • активно да го користи македонскиот јазик,
  • да е полнолетен,
  • да има општа здравствена способност за работното место и
  • со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

 

Посебни услови

– ниво на Стручни квалификации : V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку Вишо, Средно гимназиско образование или средно стручно образование.

– најмалку три години работно искуство во струката

 

Потребни општи работни комепетенции на напредно ниво:

– учење и развој;

– комуникација;

– остварување резултати;

-работење со други/тимска работа;
– стратешка свест;

– ориентираност кон странките/засегнати страни;

– раководење и

– финансиско управување

 

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење

– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)

 

Распоред на работно време

–   Работни денови: понеделник-петок

–   Работни часови неделно: 40

–   Работно време: од 07:30 до 15:30

 

На интерниот оглас може да се јави административен службеник вработен во Општина Кочани, кој покрај општите и посебните услови за пополнување на работното место треба да ги исполнува и следните услови:

  • да е оценет со оцена „ А ” или „ Б “ при последното оценување на кое бил оценуван,
  • да е на работно место на непосредно пониско ниво или да е на работно место во рамки на истата категорија во која е работното место за кое е објавен интерниот оглас,
  • да поминал најмалку две години на истото ниво и
  • да не му е изречена дисциплинска мерка во последната година пред објавувањето на интерниот оглас

Кандидатите кон Пријавата покрај доказите за исполнување на општите и посебните услови, можат да ги приложат и следните докази:

  • потврди за успешно реализирани обуки и / или
  • потврди за успешно реализирано менторство

 

Рокот за пријавување на Интерниот оглас е од 10.09.2024 година и трае 5 (пет) дена од денот на објавувањето.

Заинтересираниот административен службеник, поднесува пополнета пријава и докази за податоците содржани во пријавата преку архивата на Општина Кочани адреса: ул.Раде Кратовче бр.1, 2300 Кочани до Одделението за управување со човечки ресурси и до електронската адреса: hr@kocani.gov.mk

Ненавременета, нецелосната и неуредната документација нема да биде предмет на разгледување, а кандидатот кој ќе внесе лажни податоци, ќе биде дискфалификуван од натамошната постапка по овој оглас.

Во Пријавата кандидатите се должни под матерјална и кривична одговорност да потврдат дека податоците во пријатата се точни, а доставените докази верни на оргиналот.

 

ПРИЈАВА 

 

Одлуки за избор